De club wordt gevormd door het bestuur en de aanwezige gasten;
Iedereen kan zich per bijeenkomst aanmelden, zonder maximum;
Het bestuur screent de aanmeldingen om de diversiteit van ondernemingen en specialisaties per bijeenkomst te waarborgen;
Het maximaal aantal plaatsen per bijeenkomst zijn 20 ondernemers, inclusief het bestuur. Vol = Vol;
De kosten per bijeenkomst bedragen €30,00 incl. btw ;
Gasten die bij een eerdere bijeenkomst aanwezig zijn geweest, krijgen voorrang op de aanmeldingen voor toekomstige bijeenkomsten;
Als een gast zelf al 2 keer aanwezig is geweest bij een OBL bijeenkomst, wordt verwacht dat deze zelf een introducee meeneemt om de diversiteit van de groep te waarborgen en het netwerk te vergroten;
Het bestuur verricht de werkzaamheden vrijwillig en de club draait zonder winstoogmerk;
Met de kosten die aan de gasten in rekening worden gebracht, worden de kosten voor de website en hosting betaald, alsmede sprekers bekostigd en extra activiteiten georganiseerd. Het bestuur hanteert volledige transparantie ten aanzien van de kosten;
Indien een gast zich heeft aangemeld, maar binnen 48 uur voor de bijeenkomst zich afmeld, wordt het betaalde bedrag niet terugbetaald, maar een coupon voor een volgende inschrijving verstrekt.